Vanliga frågor
Jag har tappat bort mitt medlemskort. Hur kan jag få tag på ett nytt?
Kom in till någon av våra receptioner för att hämta ut ett nytt kort. Ett nytt medlemskort kostar 50 kr.
Jag får ersättning för friskvård från min arbetsgivare. Hur gör jag för att få ett intyg/kvitto på mina betalningar?
Kom in till någon av våra receptioner för att hämta ut intyget som självklart är kostnadsfritt. Vi kan även mejla intyget om du kontaktar oss via 033-20 90 80 eller info@onyx.se.
Jag har ett medlemskap som betalas via autogiro/kortmedgivande. Vilken dag drar ni pengarna från mitt konto?
Vi gör våra dragningar den 27:e varje månad. Om den 27:e infaller på en helgdag görs dragningen nästkommande vardag.
Vilka bokningsregler behöver jag förhålla mig till?
- Du kan boka dig på klasser sju dagar framåt och ha max fem bokningar samtidigt.
- Din biljett ska hämtas ut senast fem minuter innan klassen startar, om du inte hämtar ut den tillfaller de personer som står på plats och väntar på en eventuell plats.
- Om en klass är fullbokad kan du istället boka in dig på reservlistan. Du blir då meddelad via sms/mejl om du får en plats. Du kan även följa din placering i reservlistan via appen.
- Om du vill avboka dig behöver du göra detta senast en timme innan klassen börjar. Missar du detta kan du istället avboka dig via 033-20 90 80 eller info@onyx.se innan klassen börjar. Om du även missar detta får du en bokningsspärr vilket medför att du behöver betala 45 kr i någon av våra receptioner för att kunna boka dig på nytt.
Jag vill gå på ett gruppträningspass. Hur bokar jag mig?
Det allra enklaste är att ladda ner vår app ”ONYX”, alternativ två är att boka dig via vår hemsida. Ditt användarnamn är din mail-adress och ditt lösenord är de sex första siffrorna i ditt personnummer.
Jag vill frysa mitt medlemskap. Hur gör jag?
Om du p.g.a. särskilda omständigheter önskar göra en paus i ditt medlemskap behöver du lämna in ett intyg. För att ta reda på om du uppfyller villkoren för frysning, kontakta oss på 033-20 90 80 eller info@onyx.se. Att göra en paus i medlemskapet är kostnadsfritt.
Hur säger jag upp mitt medlemskap?
Kom in till någon av våra receptioner, ring oss på 033-20 90 80 eller mejla till info@onyx.se. Utebliven betalning räknas inte som uppsägning.
Kategorier
Kontakt
Hittar du inte svaren på dina frågor så tveka inte att kontakta oss.