Bock Öppet alla dagar
Bock Över 165 pass i veckan
Bock Tre anläggningar

Vanliga frågor

Jag har tappat bort mitt medlemskort. Hur kan jag få tag på ett nytt?

Visa svar

Kom in till någon av våra receptioner för att hämta ut ett nytt kort. Ett nytt medlemskort kostar 40 kr.

Jag får ersättning för friskvård från min arbetsgivare. Hur gör jag för att få ett intyg/kvitto på mina betalningar?

Visa svar

Kom in till någon av våra receptioner för att hämta ut intyget som självklart är kostnadsfritt. Vi kan även mejla intyget om du kontaktar oss via 033-20 90 80 eller info@onyx.se.

Jag har ett medlemskap som betalas via autogiro. Vilken dag drar ni pengarna från mitt konto?

Visa svar

Vi gör vår autogiro-dragning den 27:e varje månad. Om den 27:e infaller på en helgdag görs dragningen nästkommande vardag.

Vilka bokningsregler behöver jag förhålla mig till?

Visa svar
  • Du kan boka dig på klasser sju dagar framåt och ha max fem bokningar samtidigt.
  • Din biljett ska hämtas ut senast fem minuter innan klassen startar, om du inte hämtar ut den tillfaller de personer som står på plats och väntar på en eventuell plats.
  • Om en klass är fullbokad kan du istället boka in dig på reservlistan. Du blir då meddelad via sms/mejl om du får en plats. Du kan även följa din placering i reservlistan via appen.
  • Om du vill avboka dig behöver du göra detta senast en timme innan klassen börjar. Missar du detta kan du istället avboka dig via 033-20 90 80 eller info@onyx.se innan klassen börjar. Om du även missar detta får du en bokningsspärr vilket medför att du behöver betala 45 kr i någon av våra receptioner för att kunna boka dig på nytt.

Jag vill gå på ett gruppträningspass. Hur bokar jag mig?

Visa svar

Det allra enklaste är att ladda ner vår app ”ONYX”, alternativ två är att boka dig via vår hemsida. Ditt användarnamn hittar du på framsidan av ditt medlemskort (fem siffror) och ditt lösenord är de sex första siffrorna i ditt personnummer.

Jag vill frysa mitt medlemskap. Hur gör jag?

Visa svar

Om du p.g.a. särskilda omständigheter önskar göra en paus i ditt medlemskap behöver du lämna in ett intyg. För att ta reda på om du uppfyller villkoren för frysning, kontakta oss på 033-20 90 80 eller info@onyx.se. Att göra en paus i medlemskapet är kostnadsfritt.

Hur säger jag upp mitt medlemskap?

Visa svar

Kom in till någon av våra receptioner, ring oss på 033-20 90 80 eller mejla till info@onyx.se. Utebliven betalning räknas inte som uppsägning.

Kategorier

Betalning (2)
Bokningar (2)
Medlemskap (2)
Träning (1)

Kontakt

Hittar du inte svaren på dina frågor så tveka inte att kontakta oss.

Telephone icon
033 20 90 80
Paper plane icon
info@onyx.se

Ses vi på gymmet idag?

2018-12-14
Centrum 05.00 - 22.00
Knalleland 06.00 - 19.00
Knalleporten 06.00 - 19.00
Gå till våra öppettider
Stäng öppettider
Stäng

Bodycombat idag?

Ladda ner vår app:
Ladda ned på Google Play
Stäng boka pass
Stäng

Den här webbplatsen använder cookies. Vissa är nödvändiga för att webbplatsen ska fungera som den ska. Andra används för att optimera din användarupplevelse och för statistik. Genom att trycka på ”Jag förstår” godkänner du till vår användning av cookies samt behandling av dina personuppgifter enligt vår personuppgiftspolicy.